Dagens mm....

Det känns som om sommarvärmen helt försvunnit, men det e ju bara september!!! Är trött på det regninga och blöta vädret vi haft de senaste dagarna. :(  Som tur har det blivit lite soligt nu på eftermiddagen.
Så, för att pigga upp mig lägger jag upp några(orka ta bild på alla, kommer bli 1 mils långt inlägg!! xP) av mina sommarfynd(klänningar)
Några av de som jag köpte i somras! :D
Lite otydligt men iallafall:
¤vänster: storrandig från Madonna kollektion
¤mitten: blommig brun från Urbanoutfitters(<3<3)
¤höger: lodrätt randig från Koola Anna

Och nuu........


Dagens:
dagens outfitt
¤Linne: American Vintage
¤Jeans: Gul & Blå
¤Skor: Topshop
¤Halsband: I.me.my(tror ja)
¤Armband: Hemmagjorda :)
¤Örhängen: H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0