Födelsedagspresenterna:

Jag vaknade med feber, tack så mycket! Så det blev ingen skola idag, men imorgon banne mig så ska jag vara bättre. Jag orkar inte hamna efter i skolan och det är så jobbigt att vara sjuk, särskilt febrig!!

Här kommer lite bilder på mina födelsedagspresenter i alla fall. Jag fick också en upplevelsepresent, mamma och jag ska bo en helg på Yasuragi ( spa i Hasseludden ) igen. Det var så härligt där första gången så jag önskade mig att få komma dit igen, men det blir nog på höstlovet, för det är mysigast där då, tyckte vi. Det var så mysigt att sitta i ett varmt utomhusbad med låg, mystisk belysning en sen, mörk ruggig höstkväll. Eftersom vattnet var varmt, luften var kall och det blåste så var det också en massa härligt mystisk dimmig rök i luften.


Söta tvålen och te-kitet som jag fick i födelsedagspresent

Tekannan och tekoppen går att sätta ihop och ta isär, praktiskt! ;D



Den rosa väsk-berlocken från Thomas Sabo satte jag på en kedja där jag sattit lite berlocker som jag fått lite här och där. Passar perfekt, enlikt mig!

Den här coola symaskinen fick jag också. Ett steg närmare att bli kläddesigner ( fast jag är inte så bra på att sy, än! )


Ha en trevlig dag allihopa / / Miss J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0