Gucci is back!

Jag, pappa och brorsan kom ju hem från Finland igår morse. Till vår stora förvåning var inte Gucci hemma då, han som alltid är så kelig och sällskaps-sjuk när man har varit borta. Han kom inte hem på hela dagen, och inte imorse heller! Vi började seriöst bli oroliga!!

Men när jag kom hem och gick upp på övervåningen för att ge Mimmi mat, så hörde jag det där gnälligt välbekanta jamandet. Mycket riktigt, där stod han, utanför dörren. Som jag trodde så var han vrålhungrig och själva gosmonstret i egen hög person. Jag älskar honom och Mimmi, så otroligt mycket.

Min lilla Gucci vilar upp sig efter vad han nu har gjort det närmaste dygnet!



Love / / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0