"Summer breeze, well it makes me feel fine..

.. blowing through the jasmine in my mind" - ( Jason Mraz )
Är inte vädret underbart!!??!! Hos mig är det 20.9 plus grader och jag svansar runt i en sommarklänning och bara ben. Jag vet, Aprilväder, det kan snabbt ändras. Men just nu är det bara att njuta!! Tyvärr måste jag plugga till No-prov. :( Men det är inget att deppa över jag fick nämligen MVG på det senaste matte-provet, känns urhärligt! Dessutom ( oj, vad jag är positiv idag ) fyller jag år på måndag, 15 år! Jag har äntligen börjat fatta det nu när också alla förseglade, öppnas-på-födelsedagen-märkta och lite underligt tjocka kuvert har kommit hem i brevlådan från släkten. ;)

Nu ska jag nog göra en iskall smoothie, sätta mig på altanen och plugga. Mina hjärtformade solbrillor från Urban Outfitters åker förstås på!

Minnen från förra sommaren:

Solisarna!

Jag på en underbar strand i Finland, det känns inte som Finland utan mer exotiskt!

Jag ritade lite spår i sanden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0