New and Fresh

Jag har fixat och trixat lite i bloggen. Inte för att jag blev så nöjd med resultatet, men det är bara temporärt tills Siri lär mig hur man använder programmet GIMP. Sen kan jag göra en riktigt snygg header, hoppas jag!

För övrigt satt vi och åt grillade hamburgare till middag på altanen. Vi tog nämligen fram utomhus möblerna idag. Det var ganska stora hamburgare, så jag orkade inte hela min, och vår grannes hund titta så vädjande över altanräcket att jag gav honom köttbiten. Jag hoppas inte grannarna såg mig, annars kanske de tror att jag göder honom! xP

 
Jag går ut med våra grannars hund, Figo, ibland på vardags eftermiddagar.


Jag hör i bakrunden att mamma kollar på Babben & co ( eller vad det nog heter? ), desperat. Det är nog bäst att jag går och sällskapar med henne. Ha en trevlig lördagskväll! :)

Kommentarer
Postat av: Elinor

Elli gillar

2009-04-26 @ 17:39:29
URL: http://jaggillarsalami.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0