Backontrack

Nu är jag tillbaka och här ska minsann bloggas. Några fler bilder från Danmark och från Finland ska upp plus alla snygga, inspirerande bilder ska upp! ^*, Jag vet, jag är jobbig som redan planerat detta! :P
Nu Danmark-bilder:
Mer Lökken:

Kära Köpenhamn:


kvällspromenad på Ströget

Tivoli på kvällen utifrån

Tivoli som sagt..

Nästa dag gick förmiddagen åt till att shoppa. Bästa affären var såklart Aldo med alla underbara skor!! <3 Här är ett smakprov av några:



och här hittade jag en lovely Miu Miu:

jag i Nyhavn:



Hugs / / J.
 

Kommentarer
Postat av: therese

åh, miu miu väskan är fantastisk!

2009-08-04 @ 22:24:37
URL: http://thereselarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0