outfit





Jahapp, så här såg jag ut i förrgår, tror jag det var!?! :P Har helt glömt att visa mina två senaste naglar som jag är så stolt över, hehe. Här kommer de:

Färgen längst ut på naglarna är grön, men i det starka ljuset syns inte det riktigt på bilden. Dessa naglar är då inspirerade av jordgubbar.

Lite godisfärger.
Okej, naglarna är ganska amatörsmässiga om man jämför med andra, men jag är ändå rätt stolt över dem. Med tanke att jag använt det jag har och målat dem själv med darrig hand. ^^, Later, lovely readers!

Kommentarer
Postat av: Vicky

väldigt snygg stil måste jag säga..

har nog en likadan jeansjacka :)

fin blogg!

2009-08-25 @ 19:05:56
URL: http://victoriakalliokulju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0