forbidden/fruit



4thandbleekeragency.blogspot.com

jessicahart.net/blog


kjsdesign.blogspot.com


lefashionimage.blogspot.com



tenseventen.blogspot.com

Så härligt med jullov!! Jag har saker att göra hela tiden. Idag ska jag med Elli och Helena till stan, vi ska äntligen se New Moon. Hoppas den är bra, försöker att inte ha för höga förväntningar så jag inte blir besviken! De senaste dagarna har jag kollat julklappar (mest till mig själv, haha), vart med kompisar och julfixat hemma. Huset måste ju pyntas, granen ska kläs och så måste man ju baka massa julgott. På julen äter jag choklad och sötsaker så det nästan sprutar ur öronen och ser på alla roliga julfilmer. Grinchen är ju ett måste! <3 Taylor Momsen är ju också så söt som Cindy Loo-Who! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0