Böcker

Det här blir ett litet snabbt inlägg innan vi åker. Kom precis hem från en shopping runda, eller vad man ska kalla det. Biblioteket eller bokhandeln hade inte någon av de böcker jag var ute efter. Jag kollade t o m efter Stieg Larsons: Män som hatar kvinnor. Jag anade lite att de inte skulle finnas eftersom det är så populära böcker. Men för att ha någonting att läsa så köpte jag för 99kr tillsammans:
- Djävulen bär Prada av Lauren Weis berger  - Mina hemligheter av Sophie Kinsella

¤ Djävulen bär Prada av Lauren Weisberger
¤ Mina Hemligheter av Sophie Kinsella
Jag har bara sett Djävulen bär Prada på film, så det ska bli kul att läsa den. Eftersom En shopaholics bekännelser inte fanns, så köpte jag en bok av samma författare. Ska bli intressant att läsa!

25/2 -09

Köpte också ännu mer godis till resan. Muuumms!!


Nu åker vi, good bye!
//Jossan

" Shit vad sugen jag blev på Chai Latte! "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0