Dagens Outfitt m.m.

Dagens Outfitt blir i skriftlig form idag, min kamera är nämligen helt caputto for the moment! Jag hade i alla fall på mig min bruna pälsväst med en svart långärmad tröja under, gråblå stuprörsjeans och bruna stövlar. Inte lika roligt att beskriva outfitten som att se en bild, men då slipper ju mänskligheten se mitt nylle! XP *ironisk mot mig själv*

Som tur var hade vi inget franska prov idag (jag hade ju inte tränat så mycket). Vår lärare hade inte hunnit skriva det när hon var i Indien för hon blev magsjuk. Bra för mig, fast synd om henne! Istället spenderade vi den 1h och 5min långa franskalektionen med att lyssna på hennes berättelser om hur det var i Indien, på svenska! Hehe.. Men det var riktigt intressant. Hon åkte dit med en gymnasieklass i 2 veckor och de bodde väldigt enkelt och fick uppleva en massa olika saker. Det är ju trevligt att åka utomlands och leva i ett lyxhus, men jag skulle vilja prova det som de gjorde. Det verkade så spännande.

För övrigt svävar jag på MVG-moln, jag fick nämligen resultatet till matteprovet: MVG!!!!!!!!!!! :'D Det var dock -MVG, men det gör inte mig något. Jag kräver inte av mig själv att ha alla rätt på frågorna, särskilt inte de där som man måste vara ett super-einstein för att klara. Jag är hur som helst HELNÖJD!

Imorgon är det torsdag som är den bästa dagen, lektionsmässigt, i skolveckan. Jag behöver inte heller plugga så mycket grejer tills imorgon. Så, kl: 21.00 ska jag kura ner mig i soffan och se säsongspremieren av Grey's Anatomy.

I'm lovin' it!

Ha en trevlig kväll!
//MissJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0