Det vankas bröllop..

..på slottet. Nu är det klart, vikseln mellan kronprinsessan Victoria och Daniel Westling är godkänd. Känns ganska hemskt egentligen att vara kunglig och behöva regeringens tillåtelse till att gifta sig med den man älskar! Jag tror att de passar bra tillsammans och att prinsessan absolut inte behöver gifta sig med någon av kungligt släkte, som vissa andra tycker. De två har ju varit tillsammans i 7 år och allt har gått bra under den tiden. Bröllopet blir nästa sommar.

Jag känner faktiskt Daniel Westling på ett sånt där riktigt invecklat sätt! :P Vår familjs kompis ( som också hjälper oss med datorerna för han är dataexpert ) är kusin till Daniel Westling. Ganska trevligt!

Daniel Westling & kronprinsessan Victoria

Idag är det ju också fettisdag, eller fettis dag, som jag säger. När pappa kommer hem från jobbet ska vi ha semmelfika. Tur nog är lilla sjuka jag på bättringsvägen. Jag vill ju inte vara sjuk hela lovet!


Hoppas ni också får äta en god semla
//Miss J


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0