Dimma & skor

När jag vaknade i morse och tittade ut genom fönstret kunde jag bara se trädet framför huset men inte längre. Det var hur tjock dimma som helst, jättekumt!!! Inget mysigt väder att vara ute i precis, så jag satt inne framför datorn ett tag och suktade på bilderna ett par snygga skor från H&M. Tyvärr tror jag inte att de finns kvar där längre, and that breaks my heart! Jag är nämligen helt, galet förälskad(jag kanske tar i lite) i dem.

H&M skorna! <3<3


Nu sitter jag och strö tittar på Melodifestivalen och bloggar samtidigt. Jag är egentligen rätt trött på samma gamla låtar i melodifestivalen, de flesta låter precis som kopior av andra melodifestivallåtar. Klockan halv tio ska jag kolla på The Pink Panther på 4:an, fast jag hörde att den var dålig. Jag får se om jag gillar den, jag är ju ganska enkel att roa. :)



Ha en trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0