Fortfarande sjuk!

Inget svar från hon med skorna. *besviken* Jag och Miselle skulle ju shoppa någon gång den här veckan innan vi båda åker bort. Hoppas jag blir friskt snabbt för jag är grymt sugen efter nya kläder! Misselle och Mozzarelli åker båda till varmare breddgrader medan jag är kvar i Sverige och fryser. Fast jag är glad för delas skull! :)

Jag funderar på om jag ska se Mamma Mia för typ 324:e gången. Jag har nämligen blivit helt beroende av den. Och tack vare den där ABBA-musikalen vi gjorde i skolan i sexan, kan jag nästan alla låtar utantill. Jag var en av de där som faktiskt tränade på låttexterna och satt och geekade hemma. Gulliga mamma ska göra lite pannkakor till lunch. Man borde var sjuk oftare ( inte bokstavligt talat men.. ) om man får sån här uppassning! Nej, jag vill i alla fall inte vara sjuk. Det är alldeles för jobbigt!


Big hugs.
//Miss sjuk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0