Fredag 13, mer av en turdag!

Jippi, trots att jag har en smärtsam huvudverk är jag superglad! För det första är det fredag och HELG!!! För det andra har allt mitt hårda arbete lönat sig, jag fick MVG- på Islamprovet och labbrapporten. Jag var ju berädd på att kiss goodbye till ett bra betyg på labbrapporten. Vår lärare är ju så himla petig med alla små punkter man ska uppnå. Så när jag fick veta betyget blev jag eld och lågor. Och tack gode gud för Alla-hjärtans-dag-talangjakten, tack vare den blev NO:n så kort att vi inte hann labba, det betyder ingen labbrapport tills nästa fredag! :D

Det är inte bara Alla <3 dag imorgon utan också Fredag 13 idag. Fast så mycket otursdag har det inte varit för mig, mer turdag! Jag tror inte jag ska göra nått speciellt imorgon, förutom att äta Geléhjärtan och vara extra snäll mot de jag känner.


Gammal bild.

Puss på er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0