Härligt!

Jag känner mig ton lättarei huvudet  nu när NO-provet är gjort. Nu ska jag bara ta det lungt och titta på 7 sesongen av Scrubs.

Neeeeeej, glömde helt bort den mila långa Franska läxan vi har tills imorgon. Det blir ingen lugn och ro för mig i alla fall. *suck*

Jag vill också gratulera en av mina absolut bästa vänner, LOUISE.
GRATTIS på 15 års-dagen, kan inte fatta att du är 15 år?!
(och jag med om några månader) Det känns inte så länge sen vi gick i lågstadiet, klättrade på skolgårdens berg med vårt egna "Karlssons klister"!!!(snömodd)

Grattis, jag hoppas du har en fortsatt underbar dag!

Jag vet att du inte får just en tårta idag men du i alla fall några av mig! :D


Bilder från google.

Men de här har faktiskt JAG gjort vid olika tillfällen:

 


Ha en bra kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0