Idag bär det av..

.. till Romme! Vi har nämligen fått låna pappas kompis stuga som ligger i en by utanför Borlänge i några dagar.

Jag längtar så efter våren och värmen, fast jag ska till Romme och åka skidor ( och vem som helst vet ju att man behöver snö för att åka skidor! ). Men jag vill ändå att det ska bli varmt så att jag kan använda alla mina härliga vår/sommar kläder. Särskilt de nya skor jag har införskaffat för ett tag sedan. Så för att få lite mer vårkänsla, går jag runt här hemma med mina vårskor på, samtidigt som jag packar.

Jag börjar bli ganska grym på att gå i mina high heels. De är faktiskt väldigt stabila, det är nog för att de har en sån bastant klack. I love'em to death!

Pappa och mamma tog en sväng till affären för att handla de sista nödvändigheterna för resan; mer maaat! :P De har bunkrat upp ett helt förråd med mat som vi ska ha att äta dagarna vi är där. Men jag lovar, allt kommer inte att gå åt, inte på långa vägar! Hur som helst bad jag pappa att gå förbi biblioteket och se om han kunde låna En shopaholics bekännelser, Twilight - Om jag kunde drömma och Georgia Nicolsons Dagbok: Kyssmisstag i sjunde kärleks himmeln. Jag har nämligen fått upp suget för att läsa igen, det går liksom i vågor för mig. Nu var jag väldigt sugen på att läsa de här böckerna, så jag får hoppas att de finns! Jag börjar bli lite sugen att läsa Män som hatar kvinnor också. Den är ju så omtalad.

Kanske lägger in ett inlägg lite senare.

Puss


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0