Musikspelaren

Jag måste bara säga att jag är väldigt nöjd med min musikspelare här i bloggen. Hur coolt är det inte att den har formen som en iPod nano!? Den matchar perfekt in i designen och man kan själv välja om man vill lyssna på den. Jag vet hur jobbigt det kan vara när man går in på en hemsida på morgonen/kvällen, alla i huset sover och hemsidan har musik som automatiskt sätts på. Usch! Men med min väljer ni i alla fall själva om ni vill lyssna. Jag hoppas att alla vet hur man gör för att använda den (gör som med en vanlig iPod, förutom att volymen inte går att höjas eller sänkas förutom datorns volym), annars säger ni bara till mig.


Enjoy!

nano

Kommentarer
Postat av: - H*

- ja det är ju riktigt najs ju ;d

2009-02-02 @ 20:44:06
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: Kikki

Tack för din omtanke eller vad man ska kalla det.

2009-02-02 @ 21:49:29
URL: http://kikkilin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0