Sjukelisjuk

Varning! Det här inlägget innehåller möjligtvis äcklande meningar.

Underbart, jag spenderar lovets första dagar utmattad i sängen! Jag har hemskt ont i halsen och jag ångrar de där två semlorna jag åt igår (dock väldigt små men i alla fall ) för min mage har totalt skurit sig. Jag känner inte heller för att duscha och tvätta håret fast det är flottigt och ser helt galet ut, bortom alla galningars mått. Är rädd för att det skulle bli någon kris mitt i duschandet och jag skulle behöva uträtta mina behov, pågrund av den krånglande magen. Så, jag tar det säkra före det osäkra. Som tur är åker vi inte till Romme föränn på torsdag. Då borde jag i alla fall må bra!

Jag försöka att bara ligga i sängen och ta det lungt, men jag är så fruktansvärt uttråkad. Jag läste nyss ut boken Jag och mina killmagneter fantastico som är en av böckerna i serien om Georgia Nicolsons Dagböcker. Den är fantastiskt rolig, ytlig och inte speciellt djup. Alltså passar den mig perfekt! Jag orkar inte läsa någon djup krånglig roman, utan bara en enkel skrattretare. När pappa kommer hem ska jag nog be honom åka förbi biblioteket (som jag förövrigt inte besökt på typ 100 år ) och låna Akut uppdatering av hångelskalan från Dagboks-serien och den första Twilight-boken. Mamma och pappa säger ju alltid att jag borde läsa mer.

Ohh, jag är så fruktansvärt otålig!! Jag orkar inte vänta längre på att hon som säljer sina H&M skor ska svara på mitt meddelande. Hoppas på att hon inte redan sålt dem!!

Lägger säkert in ett inlägg lite senare igen. Så länge får ni ha det bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0