The Holiday

Såg på filmen The Holiday igår kväll med en underbar choklad efterrätt som jag gjort. Jag tänkte att den skulle vara ganska klassisk amerikansk, romantisk komedi, men den var verkligen bra och lite orginell! :D Cameron Diaz är ju också en sån härlig karaktär och en av mina favorit skådespelerskor.

Borde egentligen sitta och träna till NO provet imorgon men det känns som jag har ganska bra "kläm" på det mesta! Känns väldigt skönt. Fast det var inte heller ett så långt kapitel att plugga in.with bowheart shaped Har spanat in de här snygga väskorna på http://asos.com och det finns mycket mer snygga grejer där, verkligen!!

Kom.

PS. Anledningen till "Kom"- et är att min lillebror har fått nya batterier till sina Walkie-talkies som jag är barnsligt förtjust i! :D
+ Besök min kompis Isabelles blogg: http://conscient.blogg.se


Klart, slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0