Tisdag

Ledsen för den dåliga uppdateringen de senaste dagarna.

Nu sitter jag och slö pluggar inför franska provet imorgon, fast ingen riktigt vet om vi ska ha det. Vi kan inte heller fråga vår lärare, för hon är i Indien, och kommer hem imorgon; när provet är. *SUCK* Längtar verkligen till Sportlovet!! Jag får hålla ut några dagar till, sedan är det Sportlov och efter det så har vi ett grymt schema:
v.9 - Sportlov
v.10 - Vanlig skola
v.11 - PRAO
v.12 - PRAO
v.13 - vanlig skola
v.14 - vanlig skola
v.15 - Påsklov
Sen är det också flera helgdagar vissa veckor efter. Jag längtar!

Ska träna lite till och sen gå och lägga mig, är ganska trött.


Pöss
//Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0