29-01-09, tror jag att datumet är..

Jag kom på att istället för att ta power-walks efter skolan så gör jag det när jag år hem från skolan istället för att ta tåget! Smart man är. Jag och mina kompisar brukar ju cykla till skolan på vår/sommar och sommar/höst, men nu är det för kallt och halt för att cykla. Så jag gåår. När jag kom hem var jag å på hugget att jag drog fram en av mina videos med lite fys/gympa övningar (kanske lite som aerobics). Känns riktigt härligt nu efteråt.

Kors i taket, vi bakade kladdkaka efter middagen igår. Brukar verkligen inte hända ofta. Åt hela 3 bitar och hade sen svårt att somna för att jag var så mätt och mådde illa. Smart av mig!! :P Inte för att jag på något sätt behöver gå ner i vikt(snarare upp, enlikt sjuksköterskan i skolan) men jag borde nöjt mig med i alla fall 2 bitar.

Dags att göra klart tråkig labbrapport. *gääääääspp*

Tjaba! (hehe, låter så roligt! ^^,)

Kommentarer
Postat av: Patty

sv: tack!

2009-01-29 @ 16:41:36
URL: http://dreamsdonotend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0