"Be careful what you wish for..

cause you just might get it, you just might get it, you just might get it."
- Så sanna ord från Pussycatdolls låttext; When I grow up. Inte för att jag är något fan av dem precis men det bara ploppade upp i mitt vilsna huvud, som 1.ooooo.. andra saker. Har kommit på mig själv att tänka i ton och minst 5 tankar samtidigt. Superskumt!! Så jag måste skriva av mig lite. :D

Nu till det jag hade tänkt från början med den finurliga överskriften.
Efter jullovet hoppades jag för mig själv att vi skulle ändra schemat så vi bara har 2 SO lektioner istället för 3. Min tysta önskan GICK i uppfyllelse..men det blev inte precis bättre!
¤Schema:

- Förut:   kl: 13.30 - 14.30 SO
Det blev en av våra tidigare dagar i veckan!

- Nu:   kl: 13.50(!!) - 14.50 Teknik
Nu blir den här dagen lika lång och tråkig som alla andra. Dessutom har vi en halv timme mellan Tekniken och lektionen innan(vilken är jag för trött för att minnas) att göra INGENTING på!!!

Så, jag har väl lärt mig en läxa. Man ska vara försiktig med vad man önskar sig för det kanske går i uppfyllelse. Men inte blir så bra som man hoppats på. :P

Nu ska jag återgå till att göra det jag gjorde innan. Inte precis göra läxor, som jag borde, utan spana in mode på internet.

Hare gött! //Jozzan(mitt nya alias) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0