Lördag

Nu ska jag nog snart gå ner på nedervåningen och spela Guitar Hero III Legends of Rock. Jag känner mig stolt, klarade Even Flow på medium med 99%! För er som spelar verkar det nog inte så speciellt, men jag spelar inte så mycket och har, för inte så länge sen, börjat på medium. Hur som helst är det bra för att vara jag.

Blev lite sugen på godis men vi har såklart inget i skafferiet. Jag känner mig dum som inte köpte det när vi var i affären tidigare idag, men jag tvekade. Arrrgh, blir så sur på mig själv, om jag ändå bara köpt lite godis. Får käka müsli istället. :P
 
mmmmmmm


Förresten ska jag kanske se på bio i helgen men jag kan inte bestämma vilken jag vill se. Det står emellan: Bröllopsduellen, The Duchess och Benjamin Buttons otroliga liv.
 
Keira Knightley
Keira Knightley spelar huvudrollen i The Duchess.



Hugs// Miss J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0