Gullesnutt

När jag kom in i mitt rum nyss hade Mimmi(en av mina katter) lagt sig i min säng. Hon är vanligtvis lite avhållsam och inte så väldigt gosig, men nu var hon det. Jag kunde inte låta bli att prata gullesnuttigt med henne. Undrar om djuren egentligen gillar det eller känner sig förelämpade(Mimmi är ju faktiskt vuxen!). Hur som helst såg hon nöjd ut! :)
Mimmi <3<3<3
ellos
Ellos

Skorna är två av de saker som kom från Ellos här om dagen. Det var en tunika och ett par byxor också som båda är för stora och två väskor som jag är lite osäker på. Får se om jag skickar tillbaka väskorna också. Men de här skorna älskar jag!! <3
Aja, nu ska jag hjälpa mamma med maten, det blir smaskig Kyckling wok med lite äpplen i.


Smell you later!! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0