Pepe Jeans

Har suttit och kollat i Lookbooks ända sedan jag kom hem från skolan (vilket i för sig inte var så länge sen). Borde egentligen göra franska läxa, träna till Fysikprov och göra labbrapport, men jag blir trött bara av att tänka labbrapporten.

Här är en grymt snygg klänning..och jacka..och stövlar från Pepe Jeans:
Pepe jeans
Hur snyggt som helst!!!!

Nu är jag också med tävlar om en väska på http://kanal5.se/klingsselection , närmare bestämt, den här:

Bayswater

En Mulberry Bayswater, den tidlösa klassikern i modevärlden. Den är chic, elegant och helt perfekt för allt. Resa, skola, utekväll, you name it! Dessutom älskar jag den!! <3 Fast det är ju en på miljonen att just Jag vinner, men man kan alltid hoppas. :)


Pussar till alla


It's time to '
ta sig i kragen ' and do some schoolwork. (Even if it's totally boring!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0