Skola, skola, skol..

Det blev ingen bio idag. Alla i familjen har haft så mycket att göra. Jag hade t ex en massa skolarbeten och träning till prov som jag suttit med hela dagen. Därför har jag inte ens hunnit klämma in ett litet inlägg föränn nu! Jag är redan hur skoltrött som helst fast vi hade jullov för bara någon vecka sedan. Men jag ska ta en dag i taget och fokusera på det positiva. Jag kan t ex se fram emot nästa helg och bion. Något som jag ser ännu mer fram emot är att få klart mitt rum. Hittills har det vait lite svårt, för jag kan inte riktigt bestämma mig om hur jag vill ha det. Sen är får familj också lite långsam och inte de som tar tag i något i första hand. hehe

Igår bakade jag och mamma en jättegod Lingonpaj till efterrätt. Jag tycker inte så mycket om råa lingon men i pajen var det super smaskigt! Vi såg också på King Kong som gick på TV igår. Det är så himla sorgligt i slutet när han(Kong) dör. :( Tur att det bara är en film.

outfitt
Kass bild, men aja..

Dagens Outfitt:

¤ Jeans - Dr. Denim
¤ T-shirt - VILA
¤ Väst - Debenham's
¤ Örhängen - Urban Outfitters

Puss //Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0