Snabbis

Beklagar fortfarande röran här på bloggen, ska fixa det snyggare snart, promise! Nu blir det här bara ett kortinlägg för jag är dödstrött efter skoldagen. Jag var hos skolsyster på en tillväxtkontroll för att se om jag vuxit nått mer eller vägde mer än innan jul. Det visade sig att jag hade vuxit 1/2 cm och gått ner 1 kg vilket kanske inte var så bra. Själva meningen var väl att jag skulle gått upp nått kg, inte för att det var nått jätteallvarligt. Men jag ska ändå gå till henne igen om 2 månader och checka.

Dagens outfitt:

28/1x2
¤ Tröja: Urban Outfitters,   ¤ Jeans: Dr. Denim

grabb
Mina naglar målade med olika färger av rosa och ett äpple!

Nu får ni klara er själva för jag ska mysa ner mig i min säng och se på några avsnitt Scrubs innan jag gör klart labbrapporten. *suck*


Bye chiquitas!!




Kommentarer
Postat av: Frida

fin tröja =)

2009-01-28 @ 21:44:51
URL: http://maniaulath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0