Danmark

Gårdagen kändes rätt kort för mig. Jag sov till halv ett för att jag hade sovit så dåligt natten innan, eftersom det var då vi åkte hem i bil från Danmark. Eftermiddagen gick åt till bio. Jag och några andra tjejor såg Harry Potter och Halv-blods prinsen. Jag är inte någon som har följt Harry Potter böckerna och filmerna slaviskt, men jag gillar filmerna! Den här filmen var mer grown up i o med att karaktärerna är äldre. Det var också mer skräck-aktigt ( vilket jag gillade skarpt :D ) och mer romans, men också mer humor! Jag gillade verkligen filmen, det var bara lite, lite komplicerat ibland och en lite "onödig" scen, enligt mig. Den får 4 av 5 av mig! :D

Mer bilder från Danmark:

En trädgård i Skagen med otroligt mycket blommor! Vackert! ^^,

Det var också många där som hade kommit på den roliga idén att ställa upp små-båtar mot väggarna och stoppa blommor i dem. Bredvid en affär använde dem en båt som en klädhylla! ;)

Jag på Grenen, stranden där två hav möts, längst ute på spetsen! :O :) Detta var på kvällen.

Hahaa, jag hoppar upp och ner av lycka :P

Vacker solnedgång ^^

Ja, vad sysslar jag med ute i vattnet!? Det här var när vi var på Grenen nästa dag, på morgonen. Då var det också mycket mer folk där än på kvällen innan!

Nu kommer bilder från Lökken och det här är rummet mamma och jag bodde i.

Balkongerna till rummen vi bodde i.

Det var sand-byggar-tävlingar på Lökken-stranden varje onsdag och då var det någon som hade gjort en kvinna och en man på sanden i badkläder. Det här är då kvinnan liggandes. ;)

Magnus, mamma och jag sitter i bilens bagage utrymme och skyddar oss från vinden..

Now I got to go, mer bilder sen! Haha, jag vet, det är en del bilder. ;)

Ha en bra dag / / Jossan

Kommentarer
Postat av: Sheriilyn - make your own fashion

Gillade idén med båt-blommorna. ^^

2009-07-20 @ 15:05:26
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn - make your own fashion

Svar: Ja, jag också! Den sidan har jätte många fina skor och stövlar :)

2009-07-20 @ 15:55:57
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0