Beslutsångest

Yeees, äntligen fungerar internet på min laptop. Men med tanke på att jag är så glad kommer det säkert att jävlas med mig igen! :S

Idag var jag på stan med mamma och shoppade lite, både till mig själv och till min kompisar! Jag provade lite grejer på topshop, men fick som vanligt beslutsångest. Vi ska ändå till stan om några dagar igen, så då följer jag med om jag bestämt mig för nått. Jag och mamma hade också tänkt att fika på Mocco idag, men när det väl blev dags så var våra fötter köttfärs, så vi slog oss ner på första bästa bänk i Kungsan och tog en glass. :)
Beslutsångesten står emellan de här klänningarna:



Jag älskar alla, men det blir för dyrt för mig att köpa alla. Bilderna blev såklart dåliga i affärernas starka ljus och med mobilkameran, jag glömde den riktiga kameran hemma. På Urban Outfitters köpte jag i alla fall en kort t-shirt, visar den någon annan dag. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså varför är du så snygg i alla kläder?! Haha :P

2009-07-13 @ 18:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0