creativity

Yes, äntligen har vi haft en datakille hos oss som fixade så att vi har fått tillbaka internetet. Det var ju sjukt dålig timing att internet skulle crasha just när det var så dåligt väder. Så jag fick vara kreativ utan min dator. I lördags gjorde jag ett kollage av tidningsurklipp. Sen i söndags, så sydde jag in de stora ärmarna på min gamla Levi's jeansjacka och så tog jag bort ärmarna på mammas gamla jeansjacka ( så nu är det en väst ). Ganska amatör-mässigt gjort, men jag blev nöjd! :D

Kollaget hänger över min säng..

..och är som sagt gjort av urklipp ur tidningar, så mina tidningar hänger i princip i trasor nu! :P

Nitarmbandet köpte jag på Lindex för ett tag sedan och det "flätade" är från Glitter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0