HM does it again!




Jag applåderar för HM som fortsätter att ta fram snygga och coola kläder. De har verkligen börjat sattsa på trendiga kläder, och att ha Matthew Williamson som gäst-designer säger ju en del! ;D På översta bilden är några godbitar från HMs höstkollektion, skorna och orkesterjackan är definitivt något att dreggla över. Nedersta bilden är med delar av Divideds höstkollektion. Jag säger bara give me those bracelets..and the rest too!!! :D

Denna väska kommer också till sensommaren/hösten, men jag vet inte om det är HM eller Divideds kollektion. Den matchar dock väldigt bra bland de andra plaggen från Divided! Jag vet i alla fall vad jag vill ha dinglandes på min axel i höst!

Ha en mysig..eh, vad är det för dag?? Jag är redan lite sommarlovs-lost-i-huvudet! Ni får i alla fall ha en mysig kväll! :D
/ / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0