Hurtbullen wants the Balenciaga-look-a-likes

Jag ska nog försöka införa lite motion i mitt sommar-schema. Ett tag efter middagen idag kände jag mig faktiskt lite peppad att ta en joggingtur. Det blev en ganska kort runda, men det är alltid någonting. Som tur var det typ inga ute, jag hatar att möta någon man känner när man är ute och joggar. Där kommer man, en hurtbulle/friskus i kanin-fot-joggingskor, flåsandes, frustandes med ansiktet helt tomatrött. haha ;P

Kolla vad jag hittade när jag spanade runt på internet efter min joggingtur. Dessa, tuffa Balenciaga-look-a-likes är en del av Din Sko:s sensommar/höst - kollektion. Jag fattar bara inte att de är från Din Sko, de är ju föör balla!?!



Juste! Ni har väl inte missat att brittiska designer Jimmy Choo är HM:s nästa gästdesigner. Kollektionen med skor och andra accesoarer släpps i December 2009. :)

Lots of Love / / Jossan

Kommentarer
Postat av: Theresa

Tack ! :D haha 38 (a) inte så många, men de kommer de kommer... (a)



Fortsätt att läsa min blogg ! :D

2009-06-18 @ 00:46:46
URL: http://theresaskaf.blogg.se/
Postat av: Theresa

sv; haha okej ;D



Tack så myckeee, love ya <3

2009-06-18 @ 11:51:28
URL: http://theresaskaf.blogg.se/
Postat av: felicia

Jo men visst är det så:) Sjukt skönt när man väl är hemma igen och har gjort det :)

Känns skönt i kroppen! :) Men ser att du oxå tog en liten runda, härligt!

2009-06-18 @ 16:16:52
URL: http://majafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0