Laughingoutloud

Nationaldagen spenderade jag shoppande i stan. Köpte inte så mycket, bara en ring som jag är helt galen i. Jag älskar den mer och mer för varje sekund. Den är precis vad jag ville ha och billig på kuppen! :D På söndagen var jag på pick-nick med nästan alla tjejer i klassen, vilket var huuur kul som helst. Vi spelade Bubblan ( ett kortspel ) och den som förlorade fick välja mellan att bli slagen på handen av alla eller att vi skulle välja ut ett annat straff åt förloraren. När Elli blev straffad, gick hon fram till några som spelade kubb och berättade på engelska ( de var från England ) hur duktig hon var och att hon hade varit i många kubbklubbar. Sen gick hon fram och tog kungen och gick iväg med den. Alla vi andra GAPSKRATTADE ( Louise skrattade så mycket så hon skrek och flera andra grät, å kul var det!! ) vilket gjorde att de som spelade kubb såg ännu mer förbryllade ut! X'D


Skor jag provade på Mango i lördags.

Ringen som jag köpte på affären Miss J (!!!) i SOUK!

Jag bakade pizza, med renskav, kantareller, mozzarella och getost, i fredags. Muuumma! ^^,

Take care out there
/ / Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0