Det är nästan så att man blir religiös!

Det är helt otroligt men sant. Trots att de skorna från H&M trend som jag älskar men aldrig hann köpa för att de var slut överallt, de är nu mina! Jag var på H&M idag och kollade igenom alla skohyllor för säkerhetskull men inga skor. När jag åkte upp för rulltrappan vände jag mig om av någon anledning och såg något på en skohylla. Något konjakbrunt med kilklack och snörning. Jag visste inte om jag hade sett rätt men jag åkte fort rulltrappan ner igen och skuttade till hyllan. Och där stod de, två par rättare sagt. Första paret var ett par 36:or; för små för mig, men otroligt nog var det andra paret i min storlek, 38! Jag andades av upphetsning när jag tog dem och började prova dem. Då kom några andra tjejer och såg paret 36:or:

- Åhh, de där är så snygg.
- Aa, fast de var inte i 38.


Så sa dem och sedan tittade dem lite misstänksamt på paret som jag höll på och provade. Skulle inte jag sett dem, eller kommit ner direkt, skulle de tjejerna säkert hunnit före och tagit dem. Men nu såg jag dem först. Jag såg nästan framför mig hur de kanske skulle kastat sig på mig för att ta dem ifrån mig, som i någon film. Men de skulle fått använda en kofot eller något för att få dem ur mitt grepp.

Jag vet, det är bara ett par skor, men jag har letat så länge efter dem och även på blocket, tradera, eniro mm. Jag har t o m planerat olika outfits jag kan använda till dem redan innan jag köpt dem. Det var menat att jag skulle ha dem och någon där upp måste tyckt att jag var värd dem. Jag är så glad att jag håller på att go bananas!! XP


Ska ta bild på mina älsklingar, så jag kan lägga ut det här på bloggen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0