Festlook; mera likt luffarlook!

Jag fick för mig att jag skulle prova lite olika sätt att sminka mig, ex lite festligare med ögonskugga. Det enda sättet jag är bra på att sminka mig är så att det ser "naturligt" ut. Men misslyckandet blev ett faktum.

Naglarna:
Försökte måla fransk manikyr på dem, men efter en vecka på restaurangen har jag brutit dem, så det blev mera rosa naglar än fransk..
Ögonen: Jag försökte skapa någon sort partylook med coola ögonskuggor. Det resulterade i att jag såg ut som om jag hade varit i slagsmål; 2 stora blåtiror!
Ansiktet: Jag har ju varit förkyld ett tag och snytit mig mycket. Därför har jag blivit röd under näsan. Så jag tog täckstift för att täcka det och sedan puder i hela ansiktet. Men täckstiftskletet sög till sig extra mycket puder, så jag fick en väldigt attraktiv, brunaktig mustach!

Ja, ni förstår nog hur festligt det såg ut! Jag skonar er läsare genom att inte lägga ut någon bild på mig med den 
s k  partylooken. Det är nog bäst så. ^^,


Tags för mig att tvätta ansiktet, GRUNDLIGT!


Kommentarer
Postat av: Maja

Joo ;D aha var så lite så :D

2009-03-15 @ 13:18:35
URL: http://chinnie.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, det är inte lätt att sminka sig. Önska att jag kunde D:

2009-03-15 @ 19:15:23
URL: http://bubblebobble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0