Hemma igen

Nu är jag hemma igen från Romme. Det var jättehärligt förutom att jag var sjuk hela veckan. Hals ontet gick över till förkylning. Har känt mig jätteslapp och var hemma från skolan idag pga att jag är sjuk. Det var i alla fall skönt med semester (en förövrigt datorfri semester ) men det är också kul att vara tillbaka och skriva igen.
Händer i veckan:
tis -
labbrapport inlämnad *URK!* ( sitter och jobbar med den just nu )
fre - pappa och brorsan åker på hockeycup, blir tjejkväll för mig och mamma, kanske med bio! buhu, det blir typ inte av
lör - finfina LouiseN har kanske sitt partej!! :D

Jag är mycket tveksam om jag går till skolan imorn. Sjukeli-sjuk-sjuk som tusan!

Ha re gott, igelkott.
//Fjantlisan själv
(Jossan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0