Jahapp, nu är man kontorsråtta!

Det var lite pirrigt i morse, jag skulle ju till nya PRAO:en. Pappa är en av de som har startat upp det företaget så han följde med idag och visade lite runt.

Först fick jag vara med på planeringsmötet inför veckan. Resten av dagen fick jag ringa till några olika ställen och berätta att företaget har ny adress och sen fick jag ordna i den lilla shopen i receptionen. Det var rätt härligt, mindre hektiskt än på restaurang. Appropå det, jag och pappa gick och lunchade tillsammans idag på en Kinesisk restaurang. Det var så gott, jag kunde nästan "rulla" ut därifrån efteråt. Som tur fick jag gå ut med kontorshunden Caprinja, så jag fick röra på mig lite. Hunden är en av de anställdas men är på kontoret varje dag, så hon är lite som allas hund. Jag vet inte om Caprinja stavas så, men det låter väldigt fint, tycker jag!

Vid middagstid var jag inte speciellt hungrig med tanke på den massiva lunchen och för att jag tog en liten jordgubbs och mango smoothie när jag kom hem. Jag har verkligen blivit en smoothie människa! Så till middag åt jag ett äpple och 1 potatisbulle; à la mamma!


Ha en myspys kväll!
//Miss J


Kommentarer
Postat av: diana

Åh, så kul det ´verkar!! =) Är allt väl med dig?? Vad hittar du på? Jag ska plugga... Så skönt att ha varit i London och fyllt på plugg batterierna lite...:) KRAM!

2009-03-16 @ 22:19:24
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0