Någon timme senare; Rehab!

Ja, på de här timmarna från att jag bloggade senast har jag hunnit ta en uppfriskande promenad med Elli och Lova ( hennes hund ) och skrivit ner vad jag gjorde idag ( det ska man ha för en skriftlig uppgift sen i SO:n ). Jag skrev också ner några frågor som jag kan fråga personalen någon dag. Nu sitter jag här vid datorn med tre Mini Grissinis och lyssnar på Rihannas RehabMini Grissinis är små, hårda brödpinnar med smak av vitlök och persilja. Muumss! Fast jag är jättemätt eftersom vi får lunch på PRAO:n, och jag gick och tog godis ur skålen i fikabuffén några gånger. Men jag tog bara några Minisar för att mamma tyckte att jag skulle äta mellis. "Nyttigt" mellis!

Så ser Mini Grissinis ut. Vi har dock några från Hemköp, men jag orkade inte ta en egen bild.

Söta Lova i somras på bryggan vid Ellis sommarstuga.


Ha re gött



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0