Namnsdag och konstig lunch

Jag hade ingen aning om var och vad jag skulle äta idag. Så jag gick runt på gatorna i ungefär 1 timme. Men tillsist gick jag till Coop Forum och köpte en liten Marabou chokladkaka för 5 spänn. Fast som tur var hade jag i morse också tagit med en liten macka som jag också mumsade i mig.

Men nu ska vi i alla fall ta ett litet fikabrake här på kontoret, det blev nämligen lite morotskaka kvar från fikat igår, mums! Jag ska nog också ta en en kop gott Yogi Original tee. Det är supergott, mitt favorittee. Det smakar lite juligt, typ lite som pepparkaka eller kanel.

Och annars då, jag har namnsdag idag! Eller det står Josefina i kalendern, men eftersom inte Josefin finns med så är det här som min namnsdag. Kanske låter lite fuskigt, men jag vill ju ha en namnsdag! ^^,


Ha en härlig dag i solen! ( Det är i alla fall sol här i Sthlm. )
// namnsdags-barnet Josefin



Kommentarer
Postat av: Zandra

SV: Jovisst var det bra med en cykeltur :) Skönt också dessutom! Men som du säger, det är aldrig så kul när man har för lite av något man trodde att man hade tillräckligt av. Baktime nu :) Ha det så bra!

2009-03-19 @ 14:47:50
URL: http://trettiofemkiloformycket.blogg.se/
Postat av: Elinor

Hee-ey och grattis! :D Kolla gärna in min nya blogg:

http://jaggillarsalami.devote.se/



Kram, kram så ses vi nog på lunchen i morgon!

2009-03-19 @ 18:47:33
URL: http://jaggillarsalami.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0