Plugg hela dagen lång..

Det var jättemysigt under earth hour igår. Hela familjen satt i soffan och pratade i ljuset av tända ljus. Vi snacks-ade på något så gott som vindruvor och jordnötter:

Verkligen jättegott tilltugg, smakar perfekt tillsammans också. Ett mycket bättre (och godare, enlikt mig) alternativ än chips!

Idag har jag haft en sån där tråk-söndag, massvis med plugg. Jag sov till 11-halv 12, men sen dess har jag suttit med matten nästan hela tiden! Till er som tycker att jag sov länge, ska jag berätta att min mamma sov ännu längre. Fast hon satt och tittade på direktsända VM i konståkning ända till klockan 5 på morgonen! Haha, vilken mamma man har.


Hoppas ni haft en härlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0