Populär förändring

Mimmi ( en av mina katter ) verkar älska förändringarna på min säng hon har legat där nästan hela eftermiddagen och kvällen. Jag passade på att filma henne lite när hon var på sitt allra gosigaste humör!


När hon är så där gosig behöver man bara smacka med läpparna så kommer hon fram till ansiktet och pussar en på munnen. Jag försökte få det med på filmen, det blev halv bra. Hon var väldigt intresserad av kameran och ville också äta upp min lilla prydnadskatt som jag lagt i sängen.



Här är jag fortfarande på jakt efter pussar. Oturligt nog hör hon mamma skramla i köket. "Vankas det mat??" - tänkte hon säkert. Hon skyndade i alla fall iväg till köket för att kolla! :P


Hoppas ni har haft en trevlig helg!
//Jossan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0