Thomas Sabo

Thomas Sabo


 
 
 
Jag kollade på Thomas Sabos hemsida och hittade massor med snygga smycken. Men jag föll lite extra för de här, ett par stjärnörhängen och resten coola berlocker som man kan hänga på en enkel armbandskedja!

Förövrigt så har min dag varit bra. Jag var servitris på PRAO:n som igår och det blev lite stressigt under lunchrushen. Imorgon är det tyvärr sista dagen jag PRAO:ar på den restaurangen. Nästa vecka ska jag nämligen vara på ett friskvårdscenter ( fråga mig inte vad det är, jag ska jobba i reseptionen ) i stan. Känns lite tråkigt men ändå roligt att göra något annat också. Jennifer är såklart lite sur över att jag lämnar henne en vecka själv med Gustav, hehe. Jag har faktiskt lärt mig en del den här veckan, idag lärde jag mig t ex olika grepp på tallrikar när man serverar och plockar undan.


Ha en skön eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0