Vilket "ha begär" man plötsligt fick!

I morse vaknade jag ovanligt tidigt för att vara helg; någon gång vid 9! Jag hade ändå en slö morgon, men mitt på dagen gjorde jag ett halvtimmes gympapass som jag kan känna mig stolt över!

Nu ska här läggas upp bilder. Det blir mina nya tillskott i garderoben och sånt som jag provade på när jag var i stan. Några av bilderna fotade jag med digitalkameran och några med mobilkameran. Jag tror ni ser vilken ild som är fotad med vad. :)




Jag skulle gärna vilja ha en långklänning, tanken på att gå på en strand i solnedgången med en somrig långklänning på sig, är så vacker! Den här klänningen jag provar här är från H&M. Jag har också sett en fin blåblommig klänning på Zara!


En mörkblå- och vitrandig tröja, och en svart kavaj/jacka. Både fanns på BikBok.


En svart, tajt kjol med småsmå nitar och en gräddvit tröja med volang-krage från H&M. Den tjusiga tröjan följde med mig hem! ;)

Grå tröja med dragkedja framtill från H&M. Visst är det coolt med dragkedjor?!! Men det blev inget köp, man ska ju vara 100% säker på att man vill ha den innan man köper den ( fast det är inte alltid man är det, och jag försöker bättra mig på den punkten! ).


Jag ska ta bild på mina nya jeansshorts och sedan lägga upp bilden + några andra i nästa inlägg! ^^,


Kommentarer
Postat av: Svar på kommentar

Tack så mycket :)

2009-03-22 @ 18:08:08
URL: http://endofdiscussion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0