"Där var dem, de perfekta jeansshortsen."

jobbet hade min "handledare" någonsorts avskedsfika, eftersom hon slutar. Så jag hjälpte henne att göra en fruktsallad och morotskaka. Jag visste inte att det fanns något som kallas limebasilika, men det finns det och vi hade det i salladen. Fikat var jättegott och trevligt! Efteråt gick jag en runda på stan och hittade äntligen ett par passande jeansshorts. Jag har nämligen letat efter ett parjättelänge, men inga har varit speciellt snygg ( enlikt mig ) och har inte heller passat. Så jag blev jätteglad när jag hittade dessa snyggingar på BikBok! :D

Så klart missade jag precis tåget hem, klassiker. Så jag fick vänta 20 minuter på nästa. Men som tur var träffade jag en tjej från min klass i pressbyrån, så jag fick sällskap på resan hem. Trevligt!
 
Jag ska lägga upp bilder på shortsen och kläder jag provade i H&M. Det kanske blir idag eller imorgon.



Ha det gött!
//Miss J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0