Kladdpapper borde man ha.

Skolan var precis lika tråkig som jag kom ihåg att den var. Jag önskar att det fortfarande var PRAO! Det hemskaste är väl att den förbannade snön är tillbaka!! Hur, när, varför?? Jag trodde seriöst att våren började nalkas! Men icke sa nicke. Förstå mig inte fel, jag älskar snön; om den skulle komma i slutet av november och ligga kvar ungefär tills sportlovet är över, men inte längre. Efter sportlovet ska det bli vår.

Igår på franskalektionen var jag lite okonsentrerad, det resulterade i att jag kladdade i mitt skrivblock:

Haha, jättestort öga, klassiskt mig. Jag ritar också bara ena sidan av ansikten, andra blir bara konstig och sne.

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0