4 Mars 2009

Tråkigaste dagen i veckan i skolan idag. Jag gick nämligen till skolan idag eftersom jag mår mycket bättre. Borde egentligen börja träna till no provet som är på fredag, men som vanligt är jag trög på att komma igång. Dessutom ägnade jag eftermiddagen åt att spela Guitar Hero III - Legends of Rock med Jennifer. Alltid lika kul!

Snart har ju En shopaholics bekännelser premiär på bio. Den vill jag verkligen se, och läsa. Värkar jätterolig och okomplicerad, perfekt för mig! x)

Har inte så mycket mer att tillägga. Ska kanske lägga ut några bilder från Romme senare. Ser även på Grey's Anatomy ikväll. Det är bra att Desperate Housewives började igår. Jag satt såklart bänkad framför TV:n.

..s bekännelser
Isla Ficher spelar huvudrollen Rebecca Bloomwood i den kommande biofilmen En shopaholics bekännelser.


Have a great evening! //Jossan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0