Dagens Outfit

Tråkigt att det är ny vecka och skola, jag vill bara att det ska bli sommarlov! Dåligt väder var det också idag, "toppen". Som tur är så är det Operation Dagsverke i skolan på torsdag ( man ska samla in 200kr/elev till barn i Afganistan ) det betyder ju att man är i princip ledig. :)

GAAH, det går inte att ladda upp bilder, så det blir ingen Dagens Outfit för mamma hettsar på att jag ska gå och lägga mig nu, eftersom det har blivit så sena kvällar i helgen. Jag är faktiskt rätt trött också.


Natti natti
/ / Natt-ugglan

Update
Nu kommer bilderna i alla fall. :)



 




Tröja: Urban Outfitters, Jeans: Cheap Monday, Örhängen: H&M








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0