Monday makes me go bananas

Nu är den längsta av skoldagarna avklarad Vi slutar nämligen halv 4 på måndagar, och sista lektionen (syslöjd) brukar alltid dra över tiden. Slöjden var katastrof, som det nästan alltid är, med massa trassel. Jag tror det blir så här dåligt på lektionen eftersom det är så bråttom med att göra klart våra arbeten. Vi ska vara klara med arbetena efter nästa lektion, så att hon hinner betygsätt. Det känns som om jag inte kommer att hinna klart., Det känns alltid så stressigt på syslöjden, lite som Project Runway ( som jag för övrigt ska se på ikväll :D ).

Vår franskalärare kom i alla fall med en rolig idé, hon undrade om vi ( i franskagruppen ) skulle vilja åka till frankrike några dagar nästa år. Svaret var; JJJAAAAA, hallå, såklart vi ville! Inget är bestämt, men hon lovade att kolla upp det. Om vi åker, så kommer vi antagligen bo några dagar hos varsin värdfamilj, där vi får mat och sovrum. På dagarna ska vi gå i skolan i byn och sista dagen skulle vi kanske spendera i Paris. Jag tänker kräva  att få shoppa i Paris. Underbart om detta blir av!! :D


Vädret har varit bra till och från idag, men jag vill ha det så härligt och soligt som på bilden! ;)

Ha en mysig kväll!
Pussar / / Miss J


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!!



vad gör du ikväll?

2009-05-11 @ 20:49:31
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Bea

Hoppas du haft en bra helg :D

2009-05-11 @ 23:20:30
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Isabelle

2009-05-12 @ 16:48:04
Postat av: Isabelle

Oops råkade trycka på enter lite tidigt(asså kommentaren uppe) haha



Men du jag kommer ihåg dom där högklackade fotöljerna? Hittade ett högklackat badkar på Foki's blogg haha http://foki.blogg.se/2009/may/badkar-for-tjejen-som-alskar-skor.html#comment



Jag tror hon hade nån högklackad väska också ahhaa



Puss

2009-05-12 @ 16:50:17
URL: http://conscient.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0