Tuesday's Outfit


Mina naglar, hihi.. xP

Tröja: Cubus, Jeans: Dr. Denim, Halsband: Assesorize (om det stavas så), Örhängen: I Me My

Mimmi & Gucci

Katterna låg och myste på några presentpapper, i soffan, från min födelsedag. Ja, vi är ganska sega på att plocka undan grejer i min familj, så ett presentpapper från min födelsedag, den 27 April, ligger fortfarande och skräpar. Men en anledning till att vi inte har tagit undan det, är just för att katterna ( av någon jävligt konstig anledning ) gillar att ligga på dem!?!

Pöss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha det gör mina katter med, alltid nåt papper och speciellt läxböcker haha

2009-05-21 @ 01:13:14
URL: http://conscient.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0