One egg on the floor..no, two

Har ni haft en bra dag? Det har jag! Strålande väder och sommarvärmen gjorde så att jag vågade visa mina bleka spiror i shorts. Det kändes verkligen som "glassväder", men vår frys innehöll bara några frysta strömmingar och några quornfiléer, med andra ord var det ganska öde! En sån här fin eftermiddag och kväll ville jag inte spendera ensam, med plugg (hela familjen var nämligen på andra håll), så jag gick till min kompis Jennifer och sen fixade vi middag hos mig. Hahaaa, Jennifer lyckades tappa sitt ägg på golvet så det kläcktes, sen lyckades hon göra samma sak med två till ägg. xD Som tur sprack inte det tredje ägget.

 
Ägget på golvet

Mina naglar som jag fixade för någon dag sedan. Ljusrosa med bruna, små blommor och silver detaljer.

Puss på er! :)

Cardigan: Zara, tubtopp: Mango, jeansshorts: Never Denim (BikBok), Solglasögon: Urban Outfitters, Örhängen: Topshop

Gladiatorsandaler: Deichmann

Dags för Ugly Betty och Desperate Housewives. Ha en trevlig kväll!
Kram / / Miss J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0